segt

Vart hemma två dagar från jobbet nu.. hänt något med magen kan man säga.. och nej jag är inte med barn :) Så nu e man lite seg.. vart riktigt långledig nu.. hehe.. Men jag längtar redan till helgen som fan :) Klara kommer ner på fredag.. vi ska gå på bio tänkte vi och umgås. Är ju så bra nu när hon har flyttat till vårgårda.. bara att ta tåget :) sen på lördan ska vi åka ut till sandra i lindome och hälsa på henne och bebben.. ja och kanske säga hej till anders oxå om han är hemma :) Ska bli hur kul som helst :) Sen vet jag nte om klara åker hem på kvällen eller om hon följer med mig på en mexikansk inspirerad 30års fest med sombreros och tequila.. men det får hon göra som hon vill. vore roligt.. Tänkte att jag skulle försöka att komma iväg till skövde någon helg snart så jag kan vara med älsklingsemma lite oxå :) På tal om Emma så klara min kusin emma sitt teoriprov idag. jävligt stolt över henne, för hon e verkligen inte ett ljushuvud hehe.. nä men hon har lixsom inte klarat sej igenom gymnasiet ,så fixa hon det här.. Grattis darling!

Nu ska jag laga mej lite macaronette!

See ya folks..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer också till Sandra på Lördag!! :)

2008-06-25 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test