tjejkväll

                                                               

Sitter här och försöker frödriva tiden lite. Väntar på Stino, men hon är alltdi så jävla seg :) Vi ska va ena riktigta tanter ikväll och spela bingolott haha.. Dricka goda drinkar och pimpla vin... (whoaa).. ;)Är ju killfri ikväll, så man får ju passa på. När jag var i Danmark köpte jag en flaska Cuba Caramell och så experimenterade jag lite hemma och blanda ut det med mjölk.. satan vilken god drink det blev.. så det blir nog kanske ett par sådana ikväll :) är ju trots allt långledig nu. Enda jag ska passa imorrn är mitt tåg som går halv 12. men det ska nog gå bra. Har ju hyrt en film oxå, som jag tänkte att jag skulle plöja mig igenom efter bingon. En riktig tjejfilm FÖRSONINGEN med Kiera Knightley. Om man kanske skulle gå och blanda sej en drink nu. Klockan har börjat bli så mycket att det är oki nu :)

Auf Wiederschen!


  image14   plus        =     GOTT!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar lite uppdatering...

2008-06-16 @ 14:13:55
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Emma

mmm gott det ser ut! :)

Du har ju glömr att gissa om det blir tjej eller kille på min blogg juh! :)pussssar

2008-06-22 @ 21:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test