Partytorsdag med Stino

jobba och hade möte till 19. mötte stino inne i stan vid halv 8. käkade på bryggan, Blev ungsgrillad lax på en salladsbädd, med kall dillsås och rostade rotfrukter. til det slankt den ner 2 kalla öl :) Vidare till Babar.. happyhour! ;) 1 öl och 1 cider. vidare till rose and crown. Piggelindrink.. karaoke (summer of 69).. en vodka redbull... över till nivå (partystället nummer 1) Tjöta med vakten. beklagade oss över hur dyrt det var och hur mycket pengar vi redan hade gjort av med.. efter att ha stått och tjötat i 20 min, fårgar vakten om vi har 20kr till gaderoben.. ja svara vi, utan att fatta varför han fråga, Då öppnas en dörr på sidan, så vi straska förbi kön och kassan, så betalade endas för garderoben.. hahaha!!Grymt! så på Nivå var vi hela kvällen/natten. Sen hem till mej på efterfest.. gick och la mej når klockan var 10 på morgonen för att sedan gå upp 2½timme senare. Då kom klara och det var full rulle igen. Åkte och klippte oss, eller jag rättare sagt. Klara slinga håret. In til stan och käkade.Klara köpte en BH och lite smycken, och så köpte vi ett best friendshalsband.. så fint var det.. hihi.. Åkte opch hyrde film och köpte godis. Hyr inte Flyga drake, den sög balle. satt och tjöta ett bra tag (ovanligt, vi kan verklgen inte konsentrera oss på en grej klara hihi). sen åkte klara hem vid 12 och jag gick och la mej.. stensomna!! :) nu är jag uppe igen och ska snart ta tåget till trollhättan. där hämtar andreas mig och så blir det resa hem till pappa.. kalas! ja det var mina dagar. nu kommer det lite bilder.




Kommentarer
Postat av: sandra

hihhi herrejösses. både kompistatto och halsband. era galningar. Har klara fått sin tatoo ännu då?



Kraaam

2008-11-29 @ 18:06:01
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Nen

Frillan blev ju jätte fin ju. Kram

2008-11-29 @ 18:11:14
Postat av: Christina

Super snyggt blev de med den frillen... ha en fin kväll.. =) Kram

2008-11-29 @ 20:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test