totally random

har fått tummen ur att ladda över alla bilder från mobilen till datorn. så detta inlägg kommer att bestå av en massa bilder :) Ska jag vara ärlig så tycker jag det är roligast med en blogg med massa bilder :P
Here we go!
 nä det är väl klart som fan att internet ska krångla,... JÄVLA COMHEM!!!


Åkte förbi en lastbil igår som var täckt med alla Iceage figurer, hur grym som helst :)

Dasiey och Whitey. pappas söta hundar!

Sept vs Nov. Kan man bli mer deprimerad :/

Vilken kille :)


Kommentarer
Postat av: emma

är det klaras hund eller?

2008-11-21 @ 14:03:12
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

japp.. "lilla" ikaros :)

2008-11-21 @ 15:05:46
Postat av: sandra

naaaw ikaros då! Den lilla ponnyn=)



Ja jag tror jag joynar dig, Det blir nog i morgon. Ska klippa mig då. Får ta en före och efter bild!

fast blonds have more fun...hm aja det går att färga om ju.



Puss i puss

2008-11-21 @ 23:37:13
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Anonym

thanx=)

Vad har du för dig. Eller vad har du haft för dig kanske man ska säga?

Kram

2008-11-22 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test