välkommen Jonathan!

välkommen till världen lilla Jonathan! Den 31 Oktober 23:15 fick Jennie och Mikael äntligen sitt efterlängtade barn! Ocj Stino fick ha sin födelsedag ifred haha! Vet inte än hur allt har gått och så, men hoppas att Jennie ringer när hon har ork :)

Nu sitter jag här hemma hos klara med en öl i högsta hugg :) borås blev av iaf. Klara fick tag på en jävligt dyr hundvakt. ca 10-12000, nänmligen BlåStjärnan i göteborg. Fick åka in med Ikaros igår kväll vid halv 7 med troligen en bogledsluxation, han skulle bli inlagd tills på måndag, men så ringde dom imorses och det visa sej bara vara en inflammation i leden (eller nått sånt). Så nu blir det nog en tripp till göteborg imorrn på bakfylln :) men då slipper jag ju åka tåg iaf :) fast biljetten redan är köpt. men jaja..
Klara och jag har lite planer på att göra en vänskapstatuering ikväll :) men vi får se. har bara två patroner hemma och nisse ska oxå göra en tatuering (inte våran vänskap hehe), så vi får se. nä nu måste jag sätta fart. ska åka om 2½timme typ..

puss hej!

Kommentarer
Postat av: sandra

nu vill jag se fylletatueringen!!! Kram

2008-11-03 @ 12:48:34
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test