vilken kväll

jag tar tillbaka det jag skrev tidigare. gick jätte bra att jobba med dom två personerna. Hände en ganska stor insident på jobbet igår. Fick vänta på trygghetsjouren i 1h20min.. så jag var inte hemma förrän vid 23 igår.. jösses vad trött jag var då! Vad kul det kommer bli om vi ska börja jobba ihop sandra :)
Nu är sanna påväg hit. har bakat en äpplepaj som vi ska fika på, mumma! :) Ikväll ska vi nog på lägenhetsvisning ute på backaplan. Men det är väl kanske inte rätt tillfälle att köpa en lägenhet nu, om andreas måste gå från jobbet. Dom ska varsla 50 medarbetare på NCC i göteborg och 25 lite högre folk :/. Andreas ligger på 30:e plats nedifrån av dom som har kommit in sist. Så chansen är ganska stor att han måste gå. Men då drar han till norge, så jag blir gräsänka :( nån som vill bo hos mej under tiden?

nu måste jag bära ner den stationär datorn i källare. fan va gött att bli av med den från sovrummet :)

Pussa

Kommentarer
Postat av: sandra

ajaj, håller tummarna för andreas!!



Puss

2008-11-25 @ 11:34:34
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Klara

Å stackars han, men du, när jag får sparken så kommer jag och bor hos dej när han är borta:D yey!!

2008-11-25 @ 17:59:45
Postat av: Anonym

ja kan komma å bo hos dig gumman =) közz

/jenny

2008-11-25 @ 18:33:38
Postat av: Anonym

alla får bo hos mej!!!! :) vi kan bli som en enda stor lycklig familj!! :)

2008-11-25 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test