i väntan på bebis

ja, igår var jag vaken till halv 3.kunde inte somna, för jag vänta på att jennie skulle ringa och säga att det var dax. men det blev aldrig dax. lyckades försova mig 2 timmar stället :) men han ändå till jobbet. var helt hundra på att det var farsdag på söndag. men hitta inga kort. var tvungen att ringa mamma och fråga om det verkligen är nu till helgen..nä, då är det ju fan nästa söndag!! tur att jag inte han och skicka iväg några kort :) med några menar jag till både min far och min styvfar. tycker synd om honom, för han har ju inga egna barn att få kort ifrån. han har ju tillhört familjen i 10år nu, mina syskon har levt ihop med honom längre än med våran far :/ så jag tycker att han är värd att firas ändå :).....


prata med jennie förrut. Hon börjar få kraftiga samandragningar nu (kan man säga så hihi) så inatt kommer det nog en bebis. jag har lagt fram kläder och är beredd på att åka när det väl gäller.

fattar inte vad som e vad, men det ska nog föreställa jennies och mikaels barn :)

prata med klara förrut, så imorrn anländer jag till vårgårda 14:40.. ska bli jättekul att ha en hel helg att umgås på :) var längesedan :) vilket jag säkert redan har poängterat i ett tidigare inlägg :)... blev många smiles nu haha!.


Kommentarer
Postat av: Emma

kan inte du skicka ett sms till mej så fort du vet när jennie har fått?? Pussa

2008-10-31 @ 09:44:04
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test