ja nu var det ett tag sedan sist

jobbat hela helgen. så det har inte riktigt funnits tid till att sitta här. Igår var andreas och sålde vårat Wii :( men köpte en bärbar dator istället :) gött.. Jävla massa finneser på denna.. och så är det vista oxå.. suger balle.. men ska nog lära mej det snart. Våran "touch" mus gör så att jag snart får ett phsykbryt. Är skitkänslig, och jag har en förmåga att slå i tummen iden när jag skriver. så det kommer garanterat bli endel fel som jag inte orkar rätta till :) fan nu lossna i:et??!! hmm.. hehe.. festa till det lite med stino, tommy och mikael i fredas, lägger upp bilder sen när jag har lärt mej hur man gör :).. vi måste skaffa trådlöst internet oxå.. blir tokig om det ska ligga massa sladdar överallt... räcker redan med den jävla oredan av sladdar vi har i hörnet va storarummet :) Ska snart iväg och jobba, ska ha ett möte med Helene först. Ska börja gå på schema.. gött, kan man planera lite bättre :) fas nackdelen är att man måste ju jobba helger nu om det står på schema. det var fördelen med inringning, man kunde bara säga att man skulle göra nått påhelgen.. men det ska bli skönt ändå.. kanske man spar lite mera pengar :)

Igår upptäckte jag att jag inte kunde gå in på era bloggar. måste kolla om det funkar nu. om inte blr jag jävligt irriterad.. måste funka ju :)

Laters!
Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test