1600-talspartyt

ja äntligen har man ork att sätta sej framför datorn och uppdatera sin blogg lite :) Som dom flesta nu kanske vet så var jag på 1600-tals party i fredag, och det var suveränt.. Ballt om inte annat :) Började med förfest hemma hos anden vid 5 tiden, sedan iväg i taxi till Skansen lejonet. Väl där möttes vi har många roliga fillurer. Den ena värre utklädd än den andra. Vissa hade verkligen gått in för det hela :) Vi fick varsina välkomsdrinkar. Sedan bar det av till den översta våningen (dom trapperna var verkligen inte roliga, svenskarna måste ha varit pygmeer förr i tiden). Väl där uppe var det nån gubbe som prata om sveriges historia (mindre intressant).. Sedan var det mat på den mellersta våningen (av 3 våningar). Som vanligt med in otur hamnade jag på det borde som fick ta mat sist (av ca 9 bord). Så jag var rätt så jävla hungrig. Öl ger inte riktigt den goa mattnadskänslan :).. Det var sto och stim. Sen var det "disco" på nedervåningen. Den som ville fick lära sej dansa 1600tals dans.. Men jag skippa det hehe.. sen var det full rulle fram tills småtimmarna.

På lördagen var jag inte så stark!! Men man mår som man förtjänar!


min outfit. bara peruken som fattas

skansen lejonet (google)

längst in i hörnet på sista bordet hamna jag. Här med Sam och Maria


Kommentarer
Postat av: sandra

wow vad häftigt. vad fin du var!

vi får ta och ses någon dag nu! Det blev ju inte så långvarigt sist!



Kram

2008-09-15 @ 22:13:42
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Christina

Vad bra de blev =P Kände du dej som du var född i rätt årtioende eller längta du tillbaka till de goa 2000-t efter 2 öl Puss o Kram

2008-09-15 @ 22:35:49
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test