Helgen:

Fredag:
jobbade på Preem. Hänge med sandra ut till torslanda där vi började dricka martini och sjunga kareoke. Senare kom Fredrik och Frissan och vi drog till torgkrogen.. men det var typ lika dött som i graven. Vidare till Amhults nya krog. Lite mera folk, men det var typ 45+, så där var vi inte så länge. När klockan var 11 drog jag, fredrik och frissan. Man var vekligen i ute i ödemarken, för det gick knappt några bussar! Åkte hem till Johan och där sedan tog jag och Andreas taxi hem. Och som vanligt så funkade ju inte hans kort.. Så det va bara att punga fram den stora plånboken :)

Lördag:
Åkte väl hemifrån runt 12. Började med att tvätta bilen (men jag satt kvar i bilen hehe), sedan in på en secondhand butik som ligger nästan vid alelyckan. Behöver ju hitta kläder till 1600-tals festen. Men fanns inte nått där.. Ut till bäckebol och gick in på Jysk, hemtex och EM. utan att hitta nått (vi är ute efter ett sängöverkast och snygga kuddar). Passa på att käka i Coops kök.. Älskar deras spättafile med romsås.. mmmummss! Gick in på Mio och på Ikea, men där kom vi oxå ut tomhänta. Då gav jag upp. Vi åkte och storhandla på Ö&B och Willys istället. När vi kom hem var vi helt slut i bena.. gick och la oss någon timme. Senare på kvällen åkte vi och hyrde 3 filmer. Duka upp med en supergod kvällsmat när vi kom hem. Drumstick, pesto. parmaskina, kvibilleost m.m.. mm så gott :) SEn satt jag och dippa nachochips i guacemole och salsadip till filmen (tjockisvarning) hehe

Söndag:
Blev lugn. Andreas åkte ut till torslanda vid 8 halv 9 någon gång. Jag var jävligt trött och sov till 11. Kollade lite på TV1000, prata i telefon och vid 4 gick jag bort till Jennie och Mikael. Vi käka kräftor, räkor, vitlöksbröd och aioli.. mmm.. sen kollade vi på Beck och käka glass med kola och chokladsås... plöjde oss to.m igenom 2 beckfilmer,för dom e så bra :)
Sen kom andreas och hämta mej runt 10. kom hem och stensomnade. Borde vara olagligt att vara så trött.




Emma jag drömde att du födde en flicka som vägde runt 6 kilo och att du och martin bodde hem hos mej :) Vi skulle ut och äta och dricka... Du drack!! :) Emelie Forsberg var med och drack oxå :)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha... inget sjuk dröm eller???!! Hoppas verkligen inte att den var sann, för fan om jag måste föda ut en 6 kg klump!! :) Vi syns till helegn! :) pussa

2008-09-01 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test