Holy mother of god!!

för det första: fan va irriterande musiken börjar bli (men samtidigt vill jag inte ta bort den) För det andra: blir jag snart tokig på min sida. Kan inte få den bra. Vill få in Ipoden, men det funkar ju inte.

Så var det äntligen fredag då. Måste ner till hemköp och handla lite och så måste jag gå till kassaservice. Andreas har köpt nått från USA och nu måste jag fixa ett cashiers check. Har ingen aning om vad det är. Men det ska nog lösa sej :)

Nu har jag börjat jobba på "riktigt" och det går jättebra.. Var lite nervös igår, för meningen var att jag skulle varit själv mellan 12-13, men Petra stannade kvar den timmen. Skönt det :) På söndag ska jag jobba med Sandra E. Trodde först att det var du sandra, fan va kul tänkte jag. Men så var det ju inte :/

Glömsk som man e så vet jag inte om jag har skrivit om det här, men jag och Jennie var inne i stan i över 4 timmar i tisdags. Jag ska ju på 1600-tals party nästa fredag och var tvungen att ha kläder. Men fan va svårt det är att hitta.. iaf i rätt storlek och i en bra prisklass.. Känns inte värt att lägga 1000spänn på en kläning som man bara kan en gång. Så jag köpte en peruk på Bodegas, en skitsnygg klänning på Gina (som var lite åt det hållet) och massa smycken på Glitter :) nu är det bara väska och skor kvar :) Skulle jobbat 12-16 den fredan, men lyckades ändra det till 12-15 istället. Hade blivit jävligt tight annars :)

OM man kanske skulle ta och käka nått snart :) suttit här i två timmar. Var inte meningen egentligen. Skulle bara kolla vilka tider svensk kassaservice hade öppet.. så det kan bli ibland :)

Emma hoppas du e bättre så du kan komma till sandra imorrn..

Puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Schysst sida. Men de e lite svårt att läsa texten de e nästan så man får lite ont i huvudet. Bara så att du vet. kram

2008-09-05 @ 13:21:04
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag vet... men har det så här så länge... orkade inte fixa mer förrut :) du får markera texten så blir det lättare att läsa :)

2008-09-05 @ 15:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test