nu ska vi se om det vill funka

ja, detta blir nu det tredje försöket att lägga in ett nytt inlägg.. dom senaste gångerna har det inte funkar. Jag har väl feplat med så mysket att min blogg börjar säga ifrån hehe!

Är precis hemkommen från elinas namnsdagskalas. Var jätte trevligt. Käka tacos, cheesecake och mandeltårta.. mm gott!! Andreas och emma har åkt hem till deras morbror och kusiner, men jag är så himla trött.. så jag ska nog lägga mej framför tv:n och bara dega. Nu när det äntligen är lite lugn och ro :) Nån mer mat ska jag nog kunna slippa laga idag. Proppmätt från kalaset, det e bra! :) Nä nu är det bara att hålla tummarna att detta inlägg dyker upp :) bäst att kopiera det först kanske.

Later folks


WTF!! funkar ju inte att kopiera.. jag får snart blödande magsår!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNDRA TEXT FÄRGEN GUMMAN.

DET GÅR INTE ATT LÄSA VAD DET STÅR!!

2008-09-08 @ 13:27:00
Postat av: Anonym

orka nu :) markera ;)

2008-09-08 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test