Who´s da woman!!!

Ja, morgonen börjar som vanligt att man blir väckt av telefonen. Finns det nått mer irriterande. Idag var det chefen som rinde, Dom har kris på jobbet. Så jag måste jobba kvällen idag oxå. Så nu ska istället jobba 8 timmar mot 4. Inga problem så sett. Men jag gillar inte när det blir så sent. Är ju inte hemma förrän vid 10. Nu är andreas sjuk oxå. Så han kommer säkert inte att ha ork att koma och hämta mej nere vid spårvagnen. Börjar ju bli så mörkt nu. Skitlebbigt att gå backen upp genom den lilla skogen. Jag får väl springa! ;)

Igår var jag ledig. Så jag hade städardag hemma. Skruva köket och badrummet, dammsög och moppade golvet. Samt tvätta världens jävla tvätthög. Det är nog den största hittills :) Var fan helt slut sen. Satt och titta på gamla bilder på datorn. Bestämde mej för att skicka in några för framkallning. Blev bara 321 bilder :) Tog över två timmar att ladda upp dem på fuji hemsida.. haha. Orkade inte vänta hela tiden, så runt 6 tiden gick jag hem till Jennie. Vi spelade buzz. Av 3 omgångar vann jag 3!!! haha sucker!! ;) nä förlåt.. du var säkert bara trött jennie :) Vi åt en monsterbit av jennies goda kladdkaka. Var helt spyfärdig sen, så mätt var jag. Stino titta ner med en öl i näven. Hon hade varit på ullared. Vi kolla på nån domuntär som handla om tonåringar som ville plastikoperera sig. Så jävla grose när man fick se hur man tog bort överflödigt fett från en graviditet.. fy fan.
Nä nu är det väl bara att fixa lite innan man måste åka till jobbet. Måste packa lite mat. Men jah får nog köpa nått ute i mölndal sen. Ta med en banan och en risifrutti eller nått..

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test