damn it!!

Ja matchen gick åt helvete... eller ganska iaf... vi förlora med 4-2.. bara att bita ihop och komma igång i nästa match.. då möter vi bergum (olofstorp). Där andreas typ e uppväxt. Kommer garanterat möta några av hans gamla klasskompisar. Det som e lite krångligt är att jag slutar jobbet 17 och matchen börjar 18:30.. måste kolla om jag kan få tag på nån bil. Går knappt ta sej kommunalt ut dit.

Igår när jag prata med pappa i telefon kom vi in på påskmiddag, då slog det mej att min omelett som jag gjorde i lördas fortfarande står i ugnen. Det som är så typiskt mej är att jag tänkte, ställer jag in omeletten där så kommer jag garanterat glömma av den.. wolha! Det gjorde jag. Fick slänga den imorses, å fy in i helvete vad den luckta. Var tvungen att ta kort på den.. hehe oxå typiskt mej.

Sen skulle jag ju gå ut och slänga den. I hallen har det stått en stor svart soppsäck i över en vecka med skit som jag har rensat ut. Svin tung, men jag klarar det tänkte jag. Fick släpa den i backen, å innerst inne visste jag att den kommer gå sönder i botten. Men jag körde på.. den höll bra, tills jag kommit till dörren till soprummet och öppnat den, då ska jag bara dra in den där och ställa den på golvet.. häpp, då sprack påsjäveln... satan vad jag svärde inom mej.. fick ställa mej där på alla fyra typ och plocka skräp. Lagom pinsamt! Aldrig mer att jag slänger en sån tung säck.
Nu sitter jag här i soffan, lyssnar på lite låtar på spotify. Diggar Flo Rida-right round! Måste egentligen sminka mej, för klara och emelie är påväg hit. Vi ska klippa oss, sen skulle väl ev emelie och klara pierca sej i tungan (klara ska ha två). Klara fråga om inte jag skulle pierca mej. NEJ!, men nu har jag tänkt lite.. skulle vara kul att ha en piercing till i tungan. Men det kostar ju endel. Efter det ska jag och mina två andra tjejer leka. Jennie jag köper en AstiChinzano, så kan du ju oxå ta ett glas vin :)
Nej nu har jag inte tid med det här mera.. FY FAN VILKET HÄRLIGT VÄDER OCH JAG ÄR LEDIG!!

Love you!

(Larz-Kristerz - Carina. Så jävla bäll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test