Lovely weather!

Dagen började 06:20, upp till jobbet. Segt som fan. Blev utelåsta, eller portkoden funkade inte! Jobba till 12. Hem till lillebror. Tvinga ut honom i solen. Han satt under täcket och spela tv-spel när jag kom hem klockan 1!!! Men först vägra han att gå ut, för hans hår är så långt och så har han glömt sitt wax hemma. Men det funkar inte på mej, VI SKULLE UT! Gick ner till torget och tog en pizza på Mitt Kök. Mötte Jennie och jonte. Inhandla en glass på hemköp. Satt i solen och bara njöt, M kom även och gjorde oss sällskap. Sen hem till jennie, för hon skulle klippa kevin. Men hon hitta inte saxen, typiskt! men men. Hem och satte mej i solen på balkongen. Tod ett glas Varmt&Kallt och läste tidningen. 40min senare ser man ut som Anton (kräfta) haha nä det var inte snällt.. men jag är verkligen röd. Trodde inte att solen skulle ta så mkt nu, men där hade jag fel. Nu har jag förflyttat mej in. Sitter och lyssnar på ett jävla skjutande från tv. Kevin spelar nått jävla skjutarspel.. Jag Blir Galen!!
Undar vad man ska göra ikväll? Undra om Jennie skulle komma förbi? Det märker jag :)

Laters!


Jonte e ball!

Man ska börja tidigt. Detta är min "lillebror" Kevin. Där kan man snacka om att man kan gömma sig bakom en lycktstolpe :)

Syns kanske inte så mkt, Men jag e verkligen röd!

Kommentarer
Postat av: Emma

meeen GUUUD vad Kevin har växt! känner inte igen han.. hehe. Å lång är han med =) hiihii. Hoppas du får en underbar påsk! LOVE U

2009-04-10 @ 20:18:20
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test