Påsken




Lördagen åkte jag och brossan tiil gamlestan, han fick äntligen klippa sig. Vi handla både på konsum, godistappen och systemet. Sen gick vi ner till kanalen vid skf och käkade vaniljhjärtan och jordgubbar.. så gött i solen! När vi kom hem öppnade jag en cider.. hannas har kommit med en ny. Peach Melba. Persika och vanilg.. helt oki. Satt på balkongen och blev ännu mer rödare :) vid halv 6 käkade vi påskmiddag som bestod av hemmagjorda köttbullar, prinskorv, löksill, spenat, potatis, ägghalvor, champinjonomelett, ostar och janson´s.. tråkiga var bara att jag och kevin hade varot hungriga så länge, så när vi väl skulle äta så sa det stopp typ med en gång. Blev hur mkt mat som helst över :/ Kvällen blev väldigt lugn. Vi grilla aldrig, för vi var så mätta efter maten. Drack några cider och lite vin. Johan kom förbi och vi tittade på film och tjötade. Jag och johan exprimenterade lite med hans hår, men det gick inget vidare haha!

Idag söndag har jag än så länge städat hela lägenheten, börjat packa ner massa grejer som vi inte använder och snart ska jag och bror gå ut och grilla har jag bestämmt. Vill ju inte slänga 1kg fläskfile.

Hoppas att ni alla hade en trevligt påsk!!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Per

nee tyvärr inte :/ men jag ska ringa på ett jobb i gbg imorgon och höra ;) puss

2009-04-14 @ 22:10:30
URL: http://noreason.blogg.se/
Postat av: Emma

va gullig du är!! =)

2009-04-15 @ 21:23:00
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test