Resume

ska försöka fatta mitt kort om vad som har hänt den senast tiden. Har inte så mkt tid på mej innan jag ska åka och jobba. Men i fredas blev jag bonusmoster till en liten Albin. Grattis Pernilla och Christoffer. Igår var det fotbollsträning. Den höll på så länge, så jag sov över hos jenny. Vi kolla på Stay Alive. Sjukt stressande film, men den e bra :) Sen upp lite före 10 idag. Gick ut och gick i ca 1h, sen hem käka frukost. In till stan, då hoppas hon som spelar Liv i Andra avenyn på vagnen. Var inte längesedan jag stötte på Glenn Hysen heller, kändistätt här i gbg :) Vi mötte upp Mia på järntorget och åt grekis lunch på Knossos.. Det var gott. Mia åkte iväg till skolan och jag och jenny gick på stan. Titta på kläder som vi ska köpa när vi får lön nästa vecka!! Köpte den nya magnumglassen, inte värd 23 spänn iaf. Snabbt hem efter det, fixa maten till andreas och nu ska jag lägga på mej på soffan och läsa aftonbladet. Har typ 50min på mej innan jag måste sticka ner till vagnen och åka till jobbet :(

Laters!

Kommentarer
Postat av: Nen

Jag tycker den var rätt god men vilken smakade du på det finns två olika. Kram

2009-04-22 @ 21:20:54
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nen

Jag tycker den var rätt god men vilken smakade du på det finns två olika. Kram

2009-04-22 @ 21:21:38
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den med mandel och belgisk choklad :)

2009-04-23 @ 09:39:16
Postat av: sandra

hej, vad är det på lördag? Jag jobbar på söndag morgon.



Puss

2009-04-23 @ 20:44:19
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test