Välkommen våren!


Nu är den verkligen här på riktigt! Igår var det dunderväder och varmare ska det bli idag!
Igår var en lång dag på jobbet. Innan det hängde jag på låset till gina för att få köpa min lilla jeansjacka. Träffade Sandra och Elina på rasten. Vi käka glass och njöt i solen! Lilla Elina har blivit såååå stor :)

Idag är det jobb som står först på schemat. Sen in till stan för att joina gänget, dricka öl och titta på cortegen. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Hinner inte åka till systemet, så det blir nog en relativt lugn helg. Kan ju iofs ringa jenny och kolla om hon har vägrna förbi systemet :)
Om en timmer sitter jag på vagnen på väg till jobbet och kommer garanterat svettas som en gris. Men men man ska inte klaga. Nu har dom disco utomhus på dagiset som ligger ca 3m utanför min balkong. Ska bli skönt att slippa det :)
Var tvungen att ta ett kort. Lite gulligt ändå hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test