vila i frid!

kommer ni ihåg mitt inlägg om försvunna Dennis Wittbom. Han som spela i samma förening som mej, som var nära vän till många tjejer i laget. Han som även var med på efterlyst. Han som försvann på en tjänsteresa i holland. Nu har dom hittat honom. Igår närmare bestämt. Dom hitta honom i kanalen. Så fruktansvärt hemskt..... nu kan vi bara hoppas på att han inte blev utsatt för något brott. R.I.P Dennis Wittbom!



Matchen igår gick inte så vidare bra. Men vi hade våran anledningar till att förlora. Första halvleken gick skitbra och även en bit in på andra. Men vi hade bara en avbytare och TVÅ blev skadade! Våran tränare (som oxå e skadad) fick hoppa in i mål, och det ska hon ka cred för. Tror matchen sluta 1-5 till Häcken. Jag blev även uttagen och får vara med och spela i serien som drar igång på tisdag. Då möter vi floda borta.. Håll tummarna, nu måste vi vinna!

Nu ska jag iväg ut till länsmansgården och hjälpa jenny att flytta in. Imorrn var det ju meningen att jag skulle hjälpa till i lägenheten hela dan. Men jag ska jobba på lackarebäckshemmet (äldreboende) 8-15, så jag får se om jag ska åka dit efter eller om den ens än någon ide.

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test