whatz up!

Bloggtorkan är total!
Men det har varit mkt jobb nu det sista. Långa dagar... Jobbar 12 dagar och är bara ledig imorrn :/ men men Money!! ;)
Idag jobbar jag 12-16:30 men kommer nog behöva gå 15min tidigare. Vi ska till familjejuristen idag, Skriva papper på att det är andreas lägenhet, så inte jag kan komma och kräva hälften iaf vill går i sär. Bra för andreas, dåligt för mej ;) men jag skulle aldrig kunna med att kräva halva ändå.
På tal om lägenhet, borde åka ut dit nån dag och fotodokumentera lite. Var ett tag sedan jag var där nu... ska iaf dit på söndag (innan jobbet) och måla element.. *pusst*

Ikväll e det match mot björndammen, hemma. Nu hoppas jag verkligen på seger. Förlorat lite väl mkt nu det sista. Wisch me luck!

Love!
                                                                

Kommentarer
Postat av: Per

Haha ja klockrent faktiskt. Svor ett antal gånger när jag fick städa upp det! Tack, ska ringa på det imorgon (eller idag för kl är över 00.00) ;) puss

2009-04-17 @ 00:06:07
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test