Hey you!

Så, nu funkar ÄNTLIGEN internet! Nästan en vecka utan det, men vad man klarar sej bra ändå, I början av veckan var Mostrarna Mona och Lena (jennys mamma) här. Kommer lite bilder.
Jag har börjat jobba igen, lite segt men det går. Idag var det meningen att vi skulle åka till high chapparall. Hade bokat en stugan, men det blev inget för det var typ ingen som kunde hänga med längre. Hade sån tur att jag fick tillbaka pengarna. Så på fm var jag på Heden och sålde grejer på loppmarknaden. Vi ska försöka få in lite pengar till nya matchställ (fotbollen). Nu sitter jag och väntar på att jenny ska komma. Har blekmedel i håret som snart skall sköljas ur.
Flygbiljetterna till tyskland är nu köpta. Nervös, aldrig flygit innan. Kommer nog ha jävligt roligt tror jag. Jag och Klara har ju pratat om att åka på oktoberfest i tyskland sen vi började gymnasiet, nu 7 år senare blir det äntligen av. JIPPI!!

Nu kommer lite bilder från när mostrarna var här.
XOXO




Kommentarer
Postat av: Anonym

det var det värsta jag sett. Tag genast bort det!!!!!! tackar för senast kram Mona

2009-08-18 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test