Sista värmen innan hösten kommer

Fan va deprimerande det känns, men det är väl bäst att passa på att njuta.
Helgen har varit bra. I fredas var Emma, Johan, Emma och Agnes här. Vi drack lite god alkohol och sjöng som sedvanligt Lips! :) Lördagen var vi ute och titta på badrum och kök. Fan va svårt det ska vara att bestämma sej, finns så mkt snyggt. I söndags jobba jag hela dan sen kolla vi på film på kvällen. Blev Gran Torino.. Fan va bra den var. Clintan e inte dålig han! Igår var det jobb igen, sen kom Jenny på besök på kvällen. Vi satt och njöt på balkongen och drack the och tjöta massa skit. Var även ute och titta på lite fotboll. Var cup. Idag är det jobb igen sen är det match ikväll. På fredag tänkte jag åka hem till Vånga och på lördag hoppas jag kunna umgås lite med min saknade vän Emma. Är ju matfestival i skövde, så jag tänkte för en gångs skulle äta maten där. Innan så har man bara festat. Men ska ta det lugnt denna helg. Ska spara mej till Tyskland nästa helg! :)

nu ringde Jennie Eng, nu drar jag!

pussa

Kommentarer
Postat av: Christina

Du kan ju inte åka nånstans.. haha ledig nått mitt i veckan så kan jag cykla hem till dig o så vi vidare ner till vattnet så man fått se det EN gång i år iaf.. =) Puss

2009-08-25 @ 10:54:23
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Christina

Onsdag nästa vecka börjar plugget igen så då beger jag mig från stan redan 6 på morran =) Så himla skönt att kunna varva ner igen.. ;D

2009-08-26 @ 16:53:59
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test