trevlig helg!

Fredag:
Träffade Per på Ikea i bäckebol. Även fast det inte var så länge så var det kul att ses eftersom att jag inte kunde åka till Kalmar. Sen hem och fixa iordning sig lite. Åkte till slottskogen och grilla. Hur mysigt som helst och varmt!! Blev en lugn kväll då jag var hemma runt 22-tiden. Andreas hade två kompisar här, så vi sjöng lite lips och tjöta lite skit.

Lördag:
Träffa Jennie vid 13. Vi gick och käka file mignon med rödvin och beaniessås och pomes frites. Sedan gick vi och såg Män som hatar kvinnor på bio. Äntligen! Den var bra, men mkt som inte var som man hade föreställt sig när man läste boken. Den var mkt längre än jag trodde, så fick stressa lite efter bion, vilket inte var så kul. Vi han inte diskutera filmen nått.. men men. Åkte och handla lite grillmat och åkte ut till andreas kompis ute i torslanda och grilla och spela kubb. Tjejer mot killar och vi vann båda gångerna! :) Åkte hem vid halv tio. Hyrde filmen Australia och titta på den. Den var fakiskt jävligt bra. Lite konstigt filmat men det gjorde den bara bättre. Om ni inte har sett den och tänkt att göra det. Ge den en chans dom första 30min. Jag höll på att ge upp för den var så konstig, men sen blev den bara bättre. 
                                           
Söndag:
Lugn dag. Var och shoppa lite på 421 i högsbo. Städa här hemma. Ja en typiskt tråkig söndag.

Idag (måndag) kommer mina två mostrar Lena (jennys mamma) och mona. Vi ska ev till liseberg. Blir väl till att lyssna på Lotta på Liseberg lite oxå :) Men får nog bli lugnt ikväll. Imorrn börjar jag jobba igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test