Så var julen över!

Julen 2009 var mkt trevlig. Jobbade först på julafton fram till halv 5. Sen åkte vi direkt hem till vånga.. där vankades det julmat och julklappsutdelning. Vi spelade spel och hade det supermysigt... vid 23 tiden åkte vi upp till vånga kyrka och gick på midnattsmässa.. inte allt för ofta man gör det :) Min bror håller på och konfirmerar sig, så han var tvungen att vara med på den... då ställer man självklart upp.. kyrkan är väl kanske inte det jag tycker är roligast att gå till, men det var mysigt att höra kören sjunga julsånger, även min gamla musiklärare var där och sjöng hur fint som helst... ska lägga in videon i bloggen.... På juldagen åkte vi hem till pappa och eva, där var det mer julklappar och mat :)
Jag och andreas hade missuppfattat varandra. Han trode vi skulle åka hem juldagskvällen medans jag hade räknat med att stanna till idag (annandagen)... andreas är tvungen att bli klar med en viss del i badrummet innan elektrikern kommer på måndag.. så vi fick åka hem igår kväll. Var inte allt för kul, men sånt e livet. Tänkte jag skulle ha gått ut här hemma, men när vi väl kom hem och packat upp alla grejer så var klockan nästan 22 och jag blev så jävla trött.. så stannade hemma och tittade på film istället :) tråkig som man är *s*

Idag har jag varit runt i massa affärer och handlat... bla köpte jag ett spel på ÖB som verkade jävligt roligt.. DJ`S hette det.. man spelar det bla med hjälp av dvd, man ska gissa intron, artister m.m.. tänkte jag skulle testa det innan jag ska åka och jobba..., annars får jag ta det ikväll, kanske ihop med min förtillfället bäste vän.. Captain Morgan och lite cola hehe :) Var inne på Gina och hittade 3 tröjor. Är ju mellandagsrea, så var bara tvungen. Men den tröjan som jag verkligen vill ha är inte på rea (änn) Hoppas det blir det snart :)

XOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test