Yo all my biatches!

kass på att uppdatera, jag vet! Men jobbat mkt som vanligt. T.om jobbat extra på mitt gamla jobb.. Kuligt! :)
Helgen var trevlig. Jag och Emma drog till Majvallen på Schakalerfest. Massa lekar bla. gissa introt, charader, ölhävartävling, munpingis m.m Vårat lag vann!! Fast tyckte nästan vinsten var mer ett straffpris.. Blev Minttu.. har ju fördruckit mig på det, men den slank ner ändå. Blev ingen utekväll utan jag och emma kalasa på donken istället vid 2 tiden :) Dom andra som gick var inte hemma förrän 6.. rätt glad att jag inte följde med dom :)

Hmm vad har hänt mer för roligt då??... Ska på Bio med Jenny ikväll (igen hihi).. vi ska se Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes men den skulle tydligen inte vara så bra enlig Emma, men smaken är ju som baken.

I helgen är det jobb som gäller. På söndag är jag till förfogan (min brukare har avböjt sig hjälp och jag kan få hoppa in varsom det behövs hjälp).. hoppas jag inte hamnar på lackarebäckshemmet.. håller verkligen tummarna. Är till förfogan 9-17, så det är ganska långt :(

Nä om man skulle ta och borsta tanden innan man måste åka till jobbet.. ska lägga upp nån bild från i lördags oxå....

Nu har jag tagit tag i träningen igen.. så gött!! :)

Love you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test