en kväll för mej själv, because i´m worth it!

ja ibland kan det vara välbehövligt att få vara ensam hemma lite. Kan nästan tycka att det händer för sällan, utan att mena att vara elak! Andreas ska på inflyttningsfest hos johan ikväll. Detta är ju min jobbarhelg, så jag stannar snällt hemma. Men det ska bli lite skönt. Jag, myskläder, melodifestivalen och en skål med blandgodis.. yammi!

Idag har jag jobbat. Lite segt för att jag har varit så jävla trött. Kunde inte sova i natt. Direkt när jag kom hem vid halv 4 packa jag väskan och gick till gymmet. Det var faktiskt jävligt gött, även fast man var trött. Skynda hem och lagade min goda hemmagjorda lasagne. Tryckte i mej maten och satte mej sen vid datorn. Så nu sitter jag är med en mage som kan liknas vid en gravid kvinna i 7månadens mage :)

Det går lite framåt med lägenheter iaf. Nu har jag hittat min drömlägenhet. Ligger på kvilletorget. så jävla central.. ska länka till den sidan. Titta gärna och berätta vad ni tycker.

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/358204

Nä nu ska jag hämta mitt stora fluffiga täcke och bara mysa!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Nen

Verkar lite liten för min smak men den ser fräch ut. Skulle nog passa er bra. Kram

2009-02-07 @ 19:49:33
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart my darrling självklart

2009-02-07 @ 21:55:25
Postat av: sandra

den var asfin! Hoppas inte den går upp för myket!



Men tänk om ni ska skaffa bebis snart, då blir ni ledsna när ni måste sälja den igen=)

(hoppas på kompisar till elina)



Kraam

2009-02-08 @ 19:51:39
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Pia

Vilken läcker lägenhet =))) Tapeten i vardagsrummet har jag i mina gardiner, älskar det! Kram

2009-02-15 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test