En liten klump i halsen

bli lite rörd... eller mkt egentligen när jag läste era inlägg jennie och stino. Har haft en liten känsla av att jag kan ha gjort er nått.... känslig som man e. Stino dej har jag inte pratat med på över en månad, och jennie, ja vi prata ju iofs i bland. Men när jag läste era inlägg så insåg jag att det nog bara e jag som är töntig. Är bara så himla känslig av mej :/

Igår åkte jag och johanna in till emma i skara och firade moster lena. Vi drack några cider och sjöng lite sing star. Sen gick vi till bowlingen jag och johanna. Var typ inte en kotte där. Sen kom extra syrran hulda coh vi sjöng karaoke. Rätt kasst faktiskt. Vi sjöng våran låt stino. Men det var inte rätt feeling med johanna och hulda. Det e din och min låt! :) sen kom det lite mera folk, men eftersom att jag skulle upp tidigt dagen efter så åkte vi hem runt halv 12. Johanna var dyngrak och tjöta hål i huvet på mej. Jag var nästan nykter. Drack 6 cider, 1 loka och ett glas vatten plus att jag åt en kebabbaguet innan vi åkte hem.

Så idag har jag varit på dop i böja. Jätte fint var det. Det enda som jag tyckte var jobbigt var att henrik var där och hela hans familj. Fast det visste jag ju om. Men det blev jobbigare än jag trodde. Det var iaf kul att roland, henriks pappa prata en del med mej och skämta lite! Men han va den enda... Jo henrik sa iofs hej.. thats it.. hade önskat att andreas vart med så man inte kände sej så ensam.. kul var ju iaf att träffa carro och malin igen... och så klart älsklingsvännen Emma :)

Nu sitter jag här hemma hos mamma i deras nya sköna soffor med lila tjocka korven brevid mej (ebbe). När jag kommer hem ska jag försöka ladda upp lite bilder från fredag och lördag..


Tjejer, på söndag hoppas jag att vi kanske kan åka lite pulks när jag kommit hem. Dricka massa varm choklad och bara mysa!! :)

puss hej

Kommentarer
Postat av: Christina

Det ska vi, har skaffat mig en sån där lapp som man åker på haha så nu e man redo för backarna ;P see you tomorrow!!! Puss

2009-02-21 @ 16:48:32
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test