Så var det söndag igen

fan va fort tiden går. Idag gick vi upp lite tidigare än igår. Käkade frukost och sen börjde vi storstäda. Andreas dammade nog allt han kunde se. Jag dammsög och skurade t.om golvet :) nu väntar jag bara på att få tvätta våran tvätt som har samlats på hög dom senaste 2 veckorna. Har aldrig varit med om att det inte har funnits någon tvättid på en hel vecka, sen har jaf ju iofs jobbat 7 dagar i rad. ska lägga upp en bild på våran lilla tvätthög. Slå den om ni kan!! :)

Hoppas alla hade en trevlig dag igår. Det var iaf min.. dagen sluta med att jag och jenny låg i sängen och kolla på harry potter :) sen stensomna vi, så andreas fick ligga på soffan :)
                                            
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test