där sprack det

japp... budgivningen gick inge bra. gick över våran maxgräns. Men det är bara att ligga i och leta efter nya. En sak är säkert.. det måste finnas en walkin closet i den andra lägenheten. annars vill jag inte flytta dit :)
                         
Igår fick vi den nya tv. Den är så jävla avancerad att vi andreas inte ens kan installera kanalerna. enda vi får in är boxern.. haha.. den e verkligen HiTech. beroende på vad man kollar på så kan man ställa in det på tv:n så man får den bästa bilden som går att få :)
                        
Jag kan inte riktigt bestämma mej om jag gillar dom nya skorna.. dom var ju på rea.. var ju det jag sa sandra.. så jävla typiskt mej.. bara för att dom är så billiga köper jag dem. sen behöver jag inte ens gilla dom. jag har lite skor till salu.. ska lägga upp en bild, så kan ni väl höra av er om ni e intresserade. 
Scorett strl. 38. Användna 2ggr.

Din sko. Strl.39 (små i strl) Aldrig användna

Din sko. strl 38. Aldrig användna.

Nu sitter man och väntar igen på att tiden ska gå  så man kan åka till jobbet. Jag är faktiskt lite nervös över att träffa min nya brukare. var inte det innan, men när Jane sa att han inte alls kunde språket så bra blev jag skitnervös. Well well.. det löser sej nog.

pussa

Kommentarer
Postat av: Nen

Dom nya skorna var i helt min smak vill du inte ha dom köper jag dom gärna av dig om dom passar. På bilden i vart fall är dom ju skit snygga. Kram

2009-01-22 @ 10:35:34
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test