fredag och lördag

Fredag, bakisdagen. Men så farligt bakis var vi inte.. mest bara trött.. som jag alltid är dagen efter :) Åkte in till stan vid 1. Mötte upp jennys gamla  klasskompis Maria. Gick och fika och titta lite i affärer. var hemma vid halv4, 4 igen. la oss och tittade på The Love Guru. Men vi decka båda två.. oväntat hihi! vaknade till och började laga langos.. Jenny hade ju aldrig ätit det.. men gott var det :) sen visste vi inte vad vi skulle göra.. om vi skulle åka iväg på en fest eller bara vara hemma. Började göra iordning oss och tog ett glas vin.. men sen ändra vi oss. gick ner till hemköp istället. köpte jordnötsringar, chips, dipp och cola.. dela även på en pizza.. åt två slicebitar :) Eftersom att andreas och johan hade tv-spels kväll här hemma. fick vi bunkra upp oss i sovrummet. la den bärbara datorn mellan oss i sängen (och dippen hehe) och tittade på Transserbirian.. vilken var sådär.. lite långdragen.. hände mest grejer i slutet.. jag och jenny är exakt likadana när vi kollar på film... blir lika stressade och förbannade båda två.. kanske för att vi är tvillingsjälar :) sen visade jag lite klipp från färjan. snart åker vi med partybåten!! :) satte oss och tjöta med andreas och johan i köket... och somna tills slut vid 3... Lördagen var jävligt lugn.. jenny noppra mina ögonbryn.. tårarna spruta!!haha!!.. var ute och gick på kyrkogården i en timme typ.. säger ju att den är gigantisk :) lagade lite mat.jenny gjorde en trendsminkning på mej.. knappt så jag kunde med att gå utanför dörren.hihi... löste korsord och körde sen in jenny till terminalen vid 5. Åkte ut till angered.. käkade med houssam och meran.. och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät. andreas och johan töntar sig med fifa.. ska snart lägga mej.. jobbar hela dan imorrn.. men fick 1 timme sovmorgon.. gött! ..

laters!


Kommentarer
Postat av: Klara

snygging:)

2009-01-10 @ 21:10:08
Postat av: Christina

Fräckt.. =P

2009-01-10 @ 23:55:31
Postat av: sandra

waaah du ser riktigt fräck ut. jag blev sminkad när vi tog våra magbilder och det var nästan så att man skämdes att gå ut sedan. Det var ju hur mycket som helst kändes det som!



Fick ditt sms...synd att du inte kunde komma. Skulle inte Klara också åka med cinderella?



Kraaam

2009-01-11 @ 16:08:42
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test