Full rulle

ja fy fan. Här händer det grejer. I Tisdags fick vi en inneboende.. Lilla johan har kommit ihop sej med föräldrarna (tror jag).. så han sover för tillfället på våran soffa :) I onsdags mötte jag upp jenny vid tåget (igen!). Vi gick på stan lite.. hitta en partyoutfit som jag ska ha på båten och kanske till helgen. Hitta dom skorna jag prata om oxå.. men fanns i storlek 37 och 39. jag har 38.. jävligt irriterande, men hitta ett par andra istället :) Sen så skrev jenny på pappren, så nu är hon anställd av mölndals kommun. horn började jobba redan dagen efter (idag torsdag).. så då blev det en inneboende till :) Jag kommer nog snart upp i 100% oxå.. fy fan va gött, och kul!! :) Just det, jag och jenny var på möte med resursenheten igår oxå.. blev fotograferade och fick en id-bricka. satt och lyssna om det nya systemet (ZZzzzZZ).. men det e ett jävligt bra system. fast för mej spelar det egentligen ingen roll. om jag nu får heltid, så kommer jag inte ha nån nytta av det ändå. Idag fick jag hoppa in och jobba. vilket passade jättebra.. för både jenny och jag började 8 imorses.. så jag kunde visa henne hur man tar sej till jobbet. Fick åka in till stan och köpa ett par nya lila strumpbyxor.. för dom jag köpte på hm var skitsmå.. ingen som vill köpa dem för 100 spänn?? har varit på ams för sista gången idag oxå.. It was a halleluja moment!! Ikväll ska vi på lägenhetsvisning ute på hisingen. ska lägga upp lite bilder. priset har sjunkit från 795 till 695... gött! Imorrn kommer jenny tillbaka igen.. hon ska jobba (jag e ledig).. vi upptäckte att det går inte att pendla från skövde om man börjar 8 på en helg.. så jenny är akut behov av att ha någon stanns att bo :) På lördag ska vi åka ut till frölunda och spela beachvolleyboll 19-21.. kan bli jävligt skoj... dricka vin :) förfest på linné hos louise. sen blir det nog lite fest här.. men kommer nog vara hemma typ vad 22 eller nått.. om man inte kan få skjuts.. löser sej nog.. om man kanske skulle ta och fixa maten.. måste åka vid 6.. visningen är vid halv 7..

puss hej
kök
kök
sovrum
badrum
hall




Kommentarer
Postat av: Christina

Ha jag får ont i magen av bara tanken på att ni skulle kunna flytta härifrån snyft så inget mer prat om det =P Puss

2009-01-15 @ 17:05:33
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw gullig du e.. men tror inte du behöver oroa dej än på ett tag.. blev en jävla besvikelse :(

2009-01-15 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test