TIPS!

ja nu var det bara jag igen :). Vill bara komma ett med gott middagstips. Jag improviserade lite förrut. Det enda jag hade hemma var köttfärs. var absolut inte sugen på köttfärsås och pasta. Hada bara 6 potatisar isf, och det räcker ju inte. så då gjorde jag en potatisgratäng med köttfärs.

Gör så här:
stek köttfärsen. blanda i lök, salt, peppar, vitlök och vigeta. När det är färdigstekt kan du hälla i 3dl grädde. Skiva poatisen. Varva sen potatis med köttfärsen. se till så att det blir potatis på översa lagret. på med riven ost och in i ugnen. 200´c i 45min. Mmmm så gott.. och inte alls kompliserat. tar en liten stund bara.. enda nackdelen.

                                                    Lindas köttfärsgratäng med potatis!

                                                                 

Kommentarer
Postat av: sandra

wow nintendo...anders är impad. Han vill gärna kika på spelen=)



Vad ska du göra i helgen? hitta på nått?



Kram

2009-01-13 @ 09:05:36
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test