Tjejkväll

tack för igår tjejer. det var mysigt. Var hemma hos jennie och tittade på film. Hela bordet var fullt med godis. Det var pockorn, lussebullar, 1KG GODIS, jennies hembakta godis, lite chips och lite jordnötsringar. Kolla på baby mama, den var väl helt oki. Men absolut inte den bästa.. jennie hade ju sett alla filmer jag ville se :/. Jag slog både jennie och stino i buzz. Men entusiasmen var väl inte på topp hos någon egentligen hehe! Voss fixa med sej två pizzor från pizza hut som vi dela på.. en hawaii och en med peperonikorv (?).. hawaii var helt klart godast. Till det drack vi glögg.. vilken kombination haha! Fan va läskigt det var när jag skulle gå ut till bilen sen vid 12... men jag är glad att jag tog den (den km det är hem till jennie och stino) för jag hade aldrig pallat att gå själv igenom det otäcka industriområdet, med massa gränder ;)

Idag är det stora tvättardagen. Har varit och solat på förmiddagen. Hallå, jag har en liten despyt med andreas här.. jag har hört (tror det e från dej jennie) att man inte ska duscha dirket efter man har solat.. stämmer det? och varför isf.. Andreas och jag är helt oense om den saken. jag säger inte och han säger varför inte!! :) hjälp mej någon :) Sandra jag vet, det är inte bra att sola alls :)

näpp ner till stugan och shwitcha tvätten..

laters!

Kommentarer
Postat av: Nen

Tack själv. Mikael tackar för godiset det var välbehövlig kokelimok medecin. Tur att jag vet varför. För att när du solar bränner uv strålarna det yttre lagret av huden och när du duschar direkt efter tvättar du ju bort döda huceller som ligger på det yttre hudlagret å då har inte brännan hunnit "fastna" ordentligt. Så du tvättar i praktiken bort brännan och det gör att det blir flammigt. Hoppas att du förstog vad jag menade =O)Kram

2009-01-07 @ 17:01:32
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha skitbra.. ska skriva av det och lägga en lapp på bordet haha!! pussa

2009-01-08 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test