vin i överflöd

ja.. dagen började lugnt. utan några som helst planer. mötte upp jenny vid tåget vid 11. vi drack kaffe och satt och tjöta ett bra tag. Köpte oss varsina bag in box, ifall det skulle hända något på kvällen.. väl hemma satt vi vid datorn och kolla på lägenheter. försökte fixa jennys blogg, men det ville sej inte. Lagade mat och började pimpla vin. Bestämde oss för att åka in till vasastan.. träffade jonas, sen kom även stino.. satt där i några timmar. Gick vidare till rose and crown.. börjar bli en klassiker att jag och stino sjunger summer of ´69. men igår gick det åt helvete. missade hela tiden typ haha.. tog en burgare på burger.. sen försvnn stino.. men vi fann varandra vid vagnen, som tur var.. var hemma vid 2.. nu ligger man här och är jävligt trött.. kameran har ballat ur. ska se om jag kan få upp lite bilder senare....

puss hej



I love my biatch!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Kalla det o försvinna.. =P Hoppas ni fick en god natts sömn.. Jag ska ut o promenera o förberda mig mentalt för morgondagen.. Whaaahoo Sen måste jag nog säga att jag diggar våran hit låt.. Så nästa gång sätter vi den.. Puss o Kram

2009-01-09 @ 13:06:27
URL: http://misskissie,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test