20 alvedon, så klarar jag allt.(och lite mucoangin)

Idag är det måndag och jag är fortfarande inte bra. Men pallade mig iväg till jobbet ändå. Nu sitter jag med ett dövt vänsteröra som gör svinont! Men men... nu kommer lite summering av förra veckan.

Onsdag:
Besök på vårdcentralen. Inte halsfluss. Gött. Tryckte i mej alvedon och fick panik av att ligga ensam hemma hela dagarna. Åkte till syrran i skövde. Försökte slappa så gott det gick med feber i kroppen.

Torsdag:
Ida jobba och jag åkte hem till vånga. Fick låna bilen över natten. Hämta Ida, mötte upp Benny vid simsjön och bada. Det var jävligt gött (men har fått sota för det nu efteråt= ännu värre i halsen). Hem, käka och kolla film.

Fredag:
Körde Ida till jobbet. Hem till vånga. Skjuts tillbaka till skara. Hem till syster Hulda. Drack cider och åkte till Töreboda och festivalen. Mötte upp Benny, Klara, Emelie och Lisa. Sjukt kul. ce of Base var grymma!! Satt och drack öl i spöregnet och åskan (fått sota ännu mera för det= hosta). Träffa Klaras Micke för första gången.. Störtskön typ! Träffade gympaOla, Torben, Chrille och "Det är ingen jacka, det är en kavaj" Anna-Lena.

Lördag:
Ida ledig. Åkte och bada med Benny. Hem och slappa. Drack en cider och lite vin. Hem till Kronas tjejs föräldrars sommarstuga (hehe, inte så invecklat). Träffa massa roligt folk. Anton kom förbi. Satt där i 5 timmar, ner till skövde och skulle in på Husaren, sjukt mkt folk så det blev Harry´s, som sög balle! Hem till ryd vid 2 på natten.

Söndag:
Ännu sjukare än vad jag varit tidigar. Ånej inte tack vare spriten. Tungan hade svullnat upp så det var knappt så piercingen fick plats. Fick ta ut den. Mandlarna var så stora att jag knappt kunde andas och rösten var typ helt borta. Ner till skövde och käka och sen hem med tåget 14:30. Försökte stoppa tillbaka staven i tungen.... fick trycka igenom i mitten. Inte skönt vill jag lova.

Mobilbilder:



Fick även reda på idag att två av mina vänner var i närheten utan att höra av sej. Fy på er Per och Meran! ;)

Kommentarer
Postat av: Nen

Ursch då de låter inget bra de där. Hoppas att det är bättre nu. Så vi kan hitta på något snart. Kram

2009-07-06 @ 19:42:02
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Klara

Hahahaha "det är en kavaj" ;)

2009-07-07 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test