trevligt firande

av min semester igår. Jag, andreas, jennie, mikael och lilla jonte gick till bryggeriet och käka filé mignon (vi hade ganska kul åt att försöka uttala det, ingen ville beställa hihi) med jättegod pommes och rödvinsås och bearneissås. Andreas åt iofs parmesan och chilimarinerade spareribs. Drack några öl och cider och snacka skit. Sen skulle vi gå hem vid 8 tiden, men vi var sugna på en öl till. Så vi gick till Grill del Mundo. En spanska restaurang och bar som är utomhus. Hur mysig som helst. Där drack vi några öl och cider och snacka skit. Kunde inte bli ett bättre firande av min semester. Måste vi verkligen göra om snart! :)

Idag är det första riktiga semesterdagen och jag har sååå tråkigt. Alla jobbar eller ska bort. Har tvättat hela dan typ. Andreas är inne i stan och shoppar kläder och jag är pank och får snällt sitta hemma. Vi har köpt en inspelningsbar digitalbox, och jävla va ballt det är. Tänk att du sitter och tittar på nått och så måste du akut lämna tv, bara att trycka på paus, eller om du missa början av ett program, bara att spola tillbaka från början! :)  Gött att man kan spela in program. Vi tittade färdigt på minnescermonin för micheal jackson igår. Den hade vi spelat in för att jag jobba. Kolla även på lipstick jungle, eftersom att den gick samtidigt som en film som jag ville se i måndas... Bällt! :D

Nu är det helg. Ikväll har jag lite egen tid. Ska gå ca 100m och hyra en film och köpa godis. Andreas skull köpa Red gold smultronvin till mig ;) Imorrn ska vi försöka hälsa på andreas Farmor och farfar. Farfar har tydligen varit jättedålig. Så dålig att dom fick använda sådana där elchocksgrejer på hjärtat. Lite otäckt. Jenny ville även att jag skulle följa med på nån kaffegrej i majorna imorrn, får se om jag hinner. Söndag är det stora städardagen här. Andreas behöver inte borra mer, så vi ska damma av ALLA väggar och vrån. Alla lister och dörrar m.m Kommer ta hela jävla dan. Men gött när det är färdig. Massa byggdamm överallt. sen på kvällen ska jag träffa tanten som har hand om övernattningslghen som mamma ska hyra v.30, Vi ska titta på den och gå igenom lite grejer.
Detta är min helg. Inte allt för upphetsande :/

XoXo

Kommentarer
Postat av: Christina

Ojojoj Linda va fina ni är ;D Verkligen en snygg bild.. Puss

2009-07-10 @ 18:20:39
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test