sånt é livet!

japp, klockan är 04:22 och jag har imprisip (stavas) blivit avdupad av taxin. Bara hunnit tvätta av ansiktet. Kommer garantrat vara massa stavfel, men what a häck! var inte alls meningen att det skulle bli så här sent!
dagen börja med jobb, sen hem fixa iordning mej och drog till jenny. Slottskogen nästa.. massa folk. Drog ut till avnyn. Jag, jenny och emma drog in på hard rock och tog en geting. Möttte hanna och drog till lounge. Vilket ställe.. mötte lollo och johanna (bilder senare idag) och festa gärnet.. nu väckta jag andreas.. natti natti!
puss

guten morgn. Klockan är nu 11:17 och jag är betydligt nyktrare :)
Kvällen har hur lyckad som helst igår.. kanonkul!! Någonstanns på lounge dansgolv vilar numera min stortånagel.. R.I.P. Som tur är ser inte tån så farlig ut som jag trodde. Var allt en halv nagel under. Ser ut som om jag bara har lyckats klippa jävligt långt ner! :)
Nån mer som även skall vila i frid är Michael Jackson. Även fast jag aldrig riktigt har gillat honom, så var han ändå lite av en legend. R.I.P

Nu över till nått helt annat. Min tv-bänk har äntligen kommit!!! så jävla gött. Kan man äntligen börja få ordning lite på torpet.. ska iväg och köpa mattan senare idag eller imorrn.
Fan nu slog det mej att jag måste betala räkningar :(

well well.. ska väl försöka få över bilderna från kameran till datorn oxå!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Nen

Det stavas i princip. Bara så du vet ja ringer dig sen för att kolla om du ska med till plajan eller ej. pöss

2009-06-26 @ 09:44:35
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test