tack för sömnen manson!

inte varje dag man kan ligga i sängen i hemmet och lyssna när Marilyn Manson spelar live utanför. Men det var inget jag uppskatta iaf! Så tack för mina goa nattsömn.. Not!

Mne gick ganska bra att ta sej upp i morses iaf.. go dag på jobbet hade jag med. Skönt med lite variation. Fhv ska jag kanske kunna få lite mer variation till hösten. Tänkte gå upp till kontoret på tisdag.
Idag efter jobbet åkt jag och andreas till hornbach och shoppa. Shit vilken affär! Min favis nu mera (vad gäller smått och gott till lägenheten) Jag shoppa loss på trädgårdsdelen. Blev en blomlåda, jord och massa blommor. Så nu är min balkong jättefin. Enda nackdelen var att räcket på balkongen var lite konstigt, så jag fick vända lådan inåt, och det gillar jag inte. men men... bilder kommer senare.

Nu har Andreas skruvat ihop tv-bänken, å gud va bra det blev. Köpte även en indisk ryamatta igår och beställde ett soffbord. Lampor till kök och tvrum köptes idag.. sååå snygga. kommer bli så bra. Imorrn blir det nog en sväng till Mio och köpa matsalsbordet och stolarna. Sen är det bara smågrejer att köpa.,typ gardinstänger.... eftersom att killarna springer runt här helt barbröstade och grejar, så tar lite bilder sen när alla grejer står i sin ordning.

Imorrn blir det nog havet med Jenny! :D
like      comment

Over and out!

Just det, hur fan blir det till helgen nu egentligen. Törebodafestivalen och jag vill verkligen dit. Det är nu man ska bo i skara, då det är typ 15 mil närmre, well well.. det löser sej nog alltid. Bara jag hade en bil, men andreas använder våran och jag åker dirket efter jobbet vid 12 tänkte jag. Så man inte missa Rydell & Quick och Ace of base! Nån som vill vara min chaufför? ;D
kiss kiss


soffbordet som kommer om nån vecka. Fast det är vitt högblank. Översta delen kan man vrida. passar skitbra ut med divanen på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test