Kalmar!

Fredag:
Tåget avgick 16:07. Syrran och jag hade sån jävla flyt med platserna. Vi hade ju inte bokat sittplatser och den obokade vagnen blev snabbt full. Så vi satte oss i den finaste vagnen. Mer och mer folk steg på och allt mer folk fick flytta på sej, utom jag och ida. Klara oss hela vägen ner till kalmar. Sån jävla tur :) Eftersom att vi var så förväntansfulla och ville snabbt komma fram, gick ju tiden sjukt sakta. Men i borås hoppar Per och Elin på och hamnar mitt emot oss. Vilka underbara människor. Vi börja tjöta och drack cider. Löste korsord och skämta. Dom rädda resan dit :).. Kl 20 är vi äntligen framme i KALMAR! Där står Per och Ricky och väntar på oss. Kramkalas! Snabbt hem. Kolla läget lite. Väldigt mysig lägenhet. Gjorde iordning oss och drack lite cider. Sen kom några kompisar till per och ricky. Peter var sjukt rolig. Vi drog bort till ricky och drack samboca och mintuu. Lyssna på musik och hade det hur trevligt som helst. Sen vidare till studentpubben. Där snackar vi billig sprit!! Gott! Var där i drygt en timma. sen blev det taxi hem. Ja Kalmar var tydligen lite större än vad jag trodde :)  Tillbaka till ricky, men när klockan närmade sej 2 och jag hade varit uppe i 20 timmar kände jag att jag inte palla mer. Så vi gick hem. Per var fyllehungrig och skulle laga mat. Det blev bränd marsansås Hahah!
Sen var det sova för natten!


Lördag:
Gick väl upp någon gång runt 11. Duscha och gjorde iordning oss för att gå bort till giraffens köpcenter. Sprit och mat skulle vi ha. Lite roligt var/är att Per har en exakt likadan mössa som mej :) så där gick vi med våra mössor på en liten bakispromenad. Per lyckades förstöra sina systempåse 2 ggr. Fråga mej inte hur. Väl hemma var det på med myskläderna och ner i sängen och titta på The Hills i 2 timmar eller nått. Sen var det bara att fixa iordning sej igen och börja dricka. Jag och ida visste att det skulle bli svårt att dricka igen dagen efter, så vi köpte en kvarting och dela på. Så vi drack vodka och redbull. Så jävla gött :) Sen runt halv 6 kom gänget som var med igår. Enda namnen jag kommer ihåg är ricky och peter. Tror den ene kallades valle (stämmer det per) Dom var så stiligt klädda så :) dom skulle på drinkkväll och kunde inte vara med på våran husfest :(. Vi 6 öppna vi dörren ut och då var husfesten igång. Det var många som var i polen och skulle komma hem vid 10 på kvällen. Så ibörjan var det rätt städat, men sen jävlar vad det kom igång. Pers lägenhet var ju partystället nr.1 Orkar inte gå in på detaljer om vad som hände. Men hissen stanna ett x antal gånger. Per fick en xtra toadörr, per hamna även i en mkt djup sömn ;) Så roligast hade nog jag och ida när vi skulle försöka få av per kläderna. Kan tacka mitt jobb lite för att det gick så bra :)


Söndag:
Deprimerande dag. Vill inte lämna kalmar!! Var så sorgligt när vi sa hej då vid perrongen. Mn jag hoppas att vi ses snart igen.

Tisdag:
Nu e man tillbaka till verkligheten och den trista vardagen som består av jobb, matlagning och sova :( men men det blir inte roligare ab vad man gör det. Ska nog åk iväg till salhgrenska sen och hälsa på emma. Vet inte exakt vilken tid hon skulle opereras, ska försöka ringa.

Puss till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken resa =) verkade som om ni hade roligt!!!! avis

2009-03-17 @ 11:46:50
Postat av: Anonym

från /Emma =)

2009-03-17 @ 11:47:16
Postat av: Per

Tackar så hemskt mycket för allt och hoppas ni kommer tillbaka snart :) helgen blev otroligt rolig!! puss

2009-03-18 @ 00:35:10
URL: http://noreason.blogg.se/
Postat av: Per

och valle kallas wall (hans efternamn är så =) ). Valle är en annan kille som vi också pratade om tror jag :)

2009-03-18 @ 11:21:31
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test