nervositeten kryper allt saktare fram... hur ska detta sluta!

Måndag: Jobbade hela dan, på kvällen med jenny :)
Tisdag: ledig, bakade bröd, som ni säkert redan har läst om :) Senare på kvällen var det träning. Hade sån tur att jag kunde ta bilen. Jävligt gött när min enda väska har pajat i dragkedjan. Stino, den höll bara i 5-6år *hihi*. Vi har ju köpt en ny bil. Blev en röd 850. Snacka om att volvo sticker ut från mängden när det gäller att köra. Iaf dom lite äldre. Förstår inte vad det e med kopplingen på dessa bilar :) Väl på träning så blev det till att springa elljusspåret. Värsta terrängbanan, jag hatar att springa sånt!! För att vara mej så tyckte jag att 2,2km nonstopp var jävligt bra. Jag har ju trots allt några extra kilon att springa med ;)
Onsdag: Jobba hela dan 10:45-21
Torsdag: Uppe med tuppen. Tvungen att laga mat och packa mina fotbollsgrejer innan jag åker till jobbet. Idag ska jag spela min första match på 7 år!!! Gött att det bara e en träningsmatch. Då gör det inte lika mkt ifall jag klantar mig :)
Fredag: Ledig, baka mer bröd tänkte jag. Dom går åt :)
Lördag: 8-15
Söndag: 8-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test