Polisanmälan och ett skadat ben!

Japp. då har jag polisanmält ett bedrägeri på Tradera. Men att chansen att jag skulle få tillbaka min pengar är mkt liten. Men man kan ju alltid hoppas. Betalade in 490kr den 15/2 för ett lips till xbox 360 (skrivit lite om detta innan) Men jag har fortfarande inte fått nått och personen som skall ha skickat det svarar inte längre, och har blivit avstängd från Tradera. Fick ringa polisen, och naturligtvis fick jag prata med en dryg jävel och i princip gäspa när jag sa att jag ville anmäla en person för bedräger. Men jag lyckades mjuka upp honom lite. Men jävklar vilken tid det tar att skriva en polisanmälan och tur att jag kom ihåg alla datum med sms och skit. Förresten så gick det inte under bedrägeri. Alla varor under 800kr går som snatteri. Hade jag ingen aning om. Trodde att man bara kunde bli anmäld för snatteri om man snodde nått i affären. Nästa vecka dimper min anmälan ner i brevlådan. Spännande ;)

Det e nog inte meningen att jag ska spela fotboll.. Sträckte låret igår igen. Att det allltid ska vara nått. Pinsamt fan! Så nu stapplar jag runt som en gammal kärring. Ingen som har ett par kryckor över? :) Så fick sjukanmäla mej från jobbet ikväll. Jobbade sista som jag hade sträckt låret, det gör jag inte om igen. Går helt enkelt inte med mitt jobb. Mkt böjande och lyft m.m Ska iaf försöka ta mej ner till källaren så jag kan tvätta. Måste ju ha lite rena kläder när man snart åker till kalmar!! :) Ikväll ska jag ta mej en liten tripp bort till jennie. Får gå en timme innan, för det lär ta ett tag att gå *s*

Köttfärslimpa, potatis och brunsås till middag idag. Var längesedan nu.. gott!! :)

Later folks!

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi ja allt ska in i munnen och drägglar mer än någonsin=)

Vilken störd tjej som lura dig. Hoppas rättvisan segrar!



Puss

2009-03-11 @ 21:54:06
URL: http://www.sandraochanders.webblogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test