skratta bäst som skratta sist

 
matchen igår blev raka motsattsen mot matchen i torsdas. Vi vann mot Cruz Azul med 13-0 och jag gjorde mål!! Wiiee lyckan e total!!
Igår gjorde jag även dagens goda gärning. Gick och handla åt mina sjuklikga vänner. Både jennie, mikael, stino och tommy ligger i maginfluensa. Eftersom att jag, jennie och stino umgicks typ hela fredan, så e det jävligt konstigt att inte jag oxå har åkt på det. Men jag har väl ett imunförsvar av stål. Så kommer jag säkert bli sjuk precis lagom när jag ska åka hem på fredag :/ Håll tummarna för att det inte händer.

Idag är det underbart väder. Kanske blir en premieranvändning av min nya kappa? Jag har åkt på nån allergi. Satt ute i solen i lördas och efter det fick jag massa små "finnar" på bröstet. Ringde mamma och kolla. Hon har ju soleksem, så jag tänkte att det kanske kunde varit det. Men det ska vara mer som små blåsor, och det e det ju inte. Idag när jag vakna har det minskat lite på bröstet, men spridit sig upp på halsen, vilket jag tycker är ännu värre, för där kanman ju inte dölja det så bra. Men igår var det ju ingen sol ute, så det kan nog inte bero på dn. Jag hade en polotröja igår när jag spela match. Så det e väl om det kan vara den. Konstigt bara att dom ser ut exakt som på bröstet.. Sandra, våran egna lilla husdoktor! Tror du dej kunna veta vad det e?? :)

Idag är det jobb. Eller det e det ju hela vecka. 7 dar i rad. Emma har förresten fått åka hem från sjukhuset för att prova hur hon klarar sig själv.

puss puss

Kommentarer
Postat av: sandra

haha du har inte smörjt dig med någon kräm eller nått innan du solade? Eller ätit någon ny medicin? Kanske någon reaktion ihop med solen?



Puss

2009-03-23 @ 19:08:07
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test