Helgens bravader

bravader och bravader, kanske man inte direkt kan kalla helgen men... har gjort sjukt mkt.. syrran kom i fredab, då hade vi myskväll. Spela spel på king.com.. skitkul! :) Lördagen bestod av packa, städa och köra flyttlådor i 10h. Helt slut på kvällen. Söndagen åkte vi ut till majorna för att kolla på den megastora loppisen som hade utlovats av Metro. Men var ju typ ingenting, kanske kunde berott på att det regna :P Så sandra, ni missa inget. Vi var där i typ 30min. Han träffa både fredrik, jacob och RosMarie. Det var trevligt. Sen hem hem och käka korvsoppa.. Mummma! Sen började jag slåss med spisen, fi faen va jobbigt det var att göra rent den.!! Mn nu e det gjort, Imorrn (på min enda lediga dag) skall jag ge mej på badrummet. Hur mkt som helst som skall göras.. plus att den nya lgh måste storstädas oxå :( Ska inte flytta på 10år efter detta!!

det blir ingen öland över midsommar :( svårt att få ledigt och så förlorar man jäkligt mkt pengar på att vara ledig. Men vi ska försöka att ta oss till kusten ändå. Men får bli på den västliga sidan där det bara tar 1-2 timmar att åka. Vi får ha en planerardag nästa vecka tjejor! :)


Kommentarer
Postat av: Nen

Haha du vet inte vad du skulle ge dig in på =O)

2009-05-26 @ 10:27:36
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test