Vånga

I fredags åkte vi hem till vånga. Både jag och andreas jobbade halvdag, så vi var uppe redan vid halv 5, jävligt gött. Men man blir ju så sjukt trött av vädret och att det blir mörkt med en gång. Så kvällen blev lugn. Tittade på Walk the line och sen blev det sängen. Fan va jobbigt det är att sova två pers i en 1,20säng när man är van vid 1,80.

På lördagen åkte vi in och hämta Ida och Jonas i skara. Firade Ida lite senare på eftermiddagen, Lilltjejen fyllde 20 på söndagen, men hon skulle ut och fira på lördagkväll, så därför fick vi ta det på lördag dag. Blev mammas goda smörgåstårta, åt så jag höll på att dö! Sen blev det klings glasstårta till efterrätt..yammi! Jag tänkte skoja lite med ida, så jag gick ut och gjorde en skylt och satte upp vid vägen. Lägger upp en bild längre ner :)
Senare på dagen, närmare kvällen kom Kertin med barna och johanna, jonas och lilla alva :) Jag och Johanna ville hitta på nått när det blivit mörkt ute, så vi gick bakom granhäcken och gjorde en brasa. Bärde dit en bänk med fårskinnspäls och några cider. Sen kom andreas ut med grillmat. Kycklingspett, korv och miniköttbullar..Mmm :) sen kom T-j med en kanna med glögg som vi ställde i elden. Svingött (även fast torbjörn spetsat den med Whiskey hehe). Sen drog vi oss in efter några timmar. Åkte bort till grannen en kort sväng, sen hem och sova.

Söndagen han vi princip bara gå upp, duscha och käka för att sen åka till pappa och fira han. Han fyller iofs inte förrän den 3/12, men hinner nog inte åka hem nått innan dess. Hade köpt ett par skor som jag var rätt nervös över att dom inte skulle passa (och så finns inte skopunkten i lidköping eller skara) men dom satt som ett smäck! :) Titta även på dom sötaste valparna jag sett. 75% chiauhua, 25% lhasa Apso. Jag bara måste ha lilla Putte! Tyvärr var batteriet slut i min mobil, så kunde inte ta något kort, men ska kolla om inte Eva har lagt upp bilder på facebook.
Efter några timmar där drog vi oss hemåt. Gött att vara hemma relativt tidigt.

XoXo




Lilla Putte! Kommer som fullvuxen väga ca 1,5kg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test