Long time

Hej, det var längesedan sist nu! Men jag har nästan ingen tid att uppdatera längre och det känns som om det bara går längre och längre tid mellan inläggen. Ska försöka bli bättre. Har ännu inte laddat upp alla bilder från mobilen, för jag hittar inte sladden. Men bilderna från kameran har iaf hamnat på datorn från Fredriks fest, men var inte så roliga bilder. Tänkte berätta lite kort om det roliga jag har gjort den senaste veckan. I torsdas var jag hemma hos Jenny och Emma. Vi drack lite vin och spela Alias. Ett jävligt roligt spel. I fredas var Jag och Andreas på bio och såg Surrogates, helt ok film. Gillar ju Bruce Willis och alla hans filmer han gör :) I lördags var det Ullared som gällde. Åkte med Emma och Edith, men hade jag vetat att det var så mkt folk hade jag aldrig åkt! Stod i ca 1h i kö utanför och det regna och blåste. Sen när man väl kom in var ju alla kärringar galna som vanligt! Men lyckades bränna 1,800 iaf :) köpte en jacka, 2 tröjor, 2 linnen, leggins, underkläder, våg, Spel och massa småsaker. När vi kom hem var jag helt slut, men bestämde mig för att åka bort till Emma och Jenny och dricka lite vin och spela partyAlias som jag köpte. Sen ringde grannarna på och bjöd över oss till dem. Satt där en stund tills jag kände att jag skulle åka hem, men så blev det inte. Vi drog in till stan runt 12 istället. Hamna på Sticky Fingers, där vi träffa Fredrik, Frissan, Anden och Carina. Blev öl och shotar i baren. Tråkigast var att dom spela så jävla kass musik. Massa remixer på låtar man knappt hade hört, men men blev kvar där ett tag ändå. När vi är vid domkyrkan slår det mej att det är 10min kvar tills min sista buss går från centralen... Fick springa bland dom blöta löven, och det var inte roligt vill jag lova. Var nära att göra några snygga vurpor ibland :) Var hemma vid 4-tiden. Söndagen var väldigt lugn och det har resten av veckan varit oxå. Hade fotbollsträning igår i spöregnet och blåsten gjorde det inte bättre precis, så vi fick bryta lite tidigare.
Idag börjar jag 18, gör jag imorrn oxå. På fredag jobbar jag 8-17 och ska åka hem till vånga sen på kvällen. Ska bli kul att komma hem! Saknar alla där hemma!

nä nu får det bli lite frukost.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test