Tiden går fort...

...när man har roligt sägs det. Det är mkt jobb nu. Jobbat 4:e dagen av 7 nu, Börjar bli lite sliten. Skulle behöva mer ledighet mellan jobben. Men jag har iaf hunnit hälsa på Sandra och Elina. Inte träffats sen i sommras. Tiden går verkligen för fort. Det var kul att se hur dom bodde och hur stor lilla Elina har blivit.
Jag har även hittat sladden till mobilen så jag kan få över bilderna till datorn. Hitta den när jag storstädade soffan! Så tänkte jag skulle ladda upp endel bilder.
På fredag blir det nog till att åka till skövde och hälsa på mamma på KSS, dom ska undersöka hennes hjärta och se om dom kan hitta någon medicin som kan passa henne. Hon kommer att få vara där ett tag, så jag ska försöka hitta lite roliga grejer som hon kan sysselsätta sig med på dagarna. Ska försöka hinna med och träffa Emma oxå och syrran, men vågar inte lova för mycket, vet ju inte hur dagen kommer att se ut. Lutar nog åt att jag tar bilen upp, gött på ett sätt för då kan jag ta mej lättare, snabbare och billigare mellan alla olika ställen som man ev kommer åka till. jaja nog pratat om det, nu kommer det bilder.

Augusti:

September:



Oktober:

Kommentarer
Postat av: Klara

hihi kul bilder :) fan vilken snygg bild på dej på tåget! yeah!

2009-10-20 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test