Vånga över helgen

japp, det är där jag har befunnit mig fredag-söndag. Har varit en väldigt lugn helg med massa god mat :) I Lördags körde vi massa grejer till ida i skövde. Packa ner typ hela hennes rum. Sen åkte jag och träffa mitt underbara gudbarn. Herregud vad fort tiden går, hon går redan som om hon aldrig gjort nått annat och det var tydligen ett tagsedan hon började :) Inte ens fyllt ett än. Hon kan räkna till 4 och vinkar så gulligt när man ska åka! Den 8:e november fyller hon 1! Känns tråkigt att jag inte kan vara med så mkt under hennes uppväxt, men man vet aldrig.. snart kanske man hamnar i Vånga igen! På lördagskvällen var det naturligt tv som hägrade. Sverige-Danmarksmatchen. Fan va förbannad jag blev när danmark satte målet, speciellt när sverige hade fått 2 bortdömda mål strax innan.. *grr*
I söndags var vi på fika hos "farmor och farfar".. mkt gott och trevligt, sen var det bara att åka hem igen och jobba :( Idag är jag ledig och ikväll är det match mot Zenith.

Grattis till Sandra 23 och Elise 1år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test