Helgen!

I fredas åkte jag hem till vånga. Blev en lugn kväll då jag var jävligt trött. På lördagen åkte jag, mamma, tobjörn och emma som chaufför till skövde. Var ju matfestival, så vi käka skitgod buffe på oriente place ( mkt godare än amazing thai). Sen mötte vi upp Emma, Martinb och Elise. Drack lite cider och tjöta. Sen drog vi hem till vånga igen, efter 5min hemma kom min skjuts tillbaka till skövde. Var ju tvungen att hämta mina grejer hemma. sen blev den ännu mera alkohol. Lite väl mkt! Men det var en mkt trevlig helg. Kul att träffa Emma igen. Måste ses oftare!
Mitt imunförsvar måste vara bortsupet eller nått, kan knappt ta en öl utan att jag ska bli sjuk. Nu har jag blivivt det igen... Orkar inte! Nu när man ska till Tyskland oxå, men det ska nog gå bra ändå.

Nu ska jag snart cykla till backaplan, jobbar 13-21 idag. Imorrn är jag ledig och ska tvätta och packa. Eftersom att vi bara kan ha med oss 10kg handbagae så hade jag redan bestämt vad jag skulle ha på mej dit. Då blev ju naturligt vis dom byxorna förstörda på jobbet igen. Fick smörjolja på dom. Fan så jävla förbannad. Går inte att få bort. Ringde kontoret och kolla hur det funkar om ens kläder förstörs i jobbet, eftersom att vi inte har några arbetskläder måste det ju finnas nått system om hur det funkar om ens privata kläder förstörs i jobbet. Hoppas verkligen att jag får ut pengar för det. Men just nu hjälper det inte, för jag hinner inte köpa nått nytt innan jag åker *grr*

Well, well dax att ta på dej cykelbyxorna och dra!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag har lite smått ångest för hur man ska lyckas packa endast 10 kg! Dessutom har jag ingen aning om vad jag ska ha på mej, och vädret visar hällregn i tyskland på lördag >:( hoppas det hinner ändra sej. har du fått tag i väska som håller måtten? Nu står det tydligen 55x40x20, så vi har 5 cm extra att röra oss på ;) hurra! pussa

2009-09-01 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test