fattig pga silikon!

japp, 1200:- fattigare för silikoninlägg till skorna. Jävligt tråkiga pengar att betala, men det lönar sig i längden. Nu kan jag ju ha dom i 10år om inte mer, fick även med mig gipsavjutningarna av mina fötter hem. Vart fan ska jag förvara dom i så många år? Två riktigt stora klumpar!!

När jag ändå var borta vid svingel, passa jag på att springa in till Jenny på salongen. Kollade upp en ny hårfärg som jag ska ha, så på tisdag nästa vecka kommer jag vara ännu fattigare, men det ska det nog vara värt. Ska kolla om jag hittar en bild med den färgen som det fhv kommer att bli :)

Nu fräser potatis och morötter i stekpannan,. Kanske bäst att gå ut och kolla. Ska ha kött till det och potatisgratäng, men blev inte så mkt av det sistnämnda, så fick steka upp lite extra. Snart iväg och jobba oxå!

xoxo
mountaintwig!


Äh hittar ingen bra bild på den färgen som jag vill ha. Ni får helt enkelt vänta tills på tisdag och se resultatet :)

Elipse heter salongen förövrigt! Hållplats norra ullevi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test