Golvsittandes!

stress, stress, stress hela dagen, men nu har jag 25min över till att varva ner. Gött det. Jobbat 8-12, sen var jag och gjorde avgjutning på mina fötter. Det var inte så stor fara med dom som jag hela tiden har trott. Han sa att fötterna "lutar" lite innåt, men inte så farligt. Anledningen att jag har ont i ryggen är delvis det med fötterna, men den största faktorn är att jag går i fel skor, men vilka gör inte det? jag tänker inte gå i gympaskor med tjock sula hela sommaren. Hell no! men ska iaf få inlägg till skorna om 2 veckor ungefär... sen får vi se om det var värt 1200spänn!!

Ska snart dra iväg till bussen till mölndal, där plockar maria upp mig så ska vi hem till henne en stund, sen blir det pendeln till kungsbacka. Där har jag inte varit på ca7år, men jag kommer mkt väl ihåg varför jag var där.. hahaha! Vi ska på after work, underbart i det fina vädret... sitta i solen på en uteservering och dricka öl :) sen får vi se om det blir stan eller om man får åka hem och lägga sig ;)

Nä nu ska jag fixa en ball grupp på fejan. En grupp som bildades för ca 30 årsedan i texas, utav min "mormors" man.. P.O.E.T.S ( Piss on everything, tomorrow´s saturday!) Skål, nu är det helg!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test